Related Posts with Thumbnails

20 april 2011

Hallo

Het is reeds lang geleden dat jullie nog nieuws van mij kregen. Nee nee ik heb mijn blog niet stop gezet :-))
De laatste weken heb ik keihard gewerkt. Het huis van mijn schoonmoeder moest leeg gehaald worden. Dat is intussen gelukt. Heel wat meubilair ging naar een kringloop winkel, haar kledij werd aan de liefdadigheidsinstelling Poverelo overhandigd. De kinderen maakten hun keuze. Al de rest ging op de container.
Momenteel is het huis herschapen in een bouwwerf, stof, stof, stof. De elektriciteit moet aangepast worden, er komt een nieuwe keuken en nieuwe badkamer.
Intussen werden er hier, in mijn huis, nieuwe rolluiken en zonneweringen geplaatst, weeral stof en rommel. Gisteren ben ik begonnen aan de schilderwerken.
Het enige dat ik kan doen is 's avonds jullie mooie knutselwerkjes bewonderen, en dat zijn er heel wat. Sorry dat ik geen berichtjes achterlaat.
Ik hoop dat ik snel terug tijd vind voor mijn hobby want ik mis jullie en het knutselen enorm.
ik wens jullie het allerbeste en hopelijk tot heel snel
lieve groetjes
Ingrid

4 opmerkingen:

  1. Ach wat heb je veel werk verzet Ingrid. Nog even doorbijten en je hebt weer tijd voor jezelf.
    't Komt helemaal goed.
    Ik vind 't fijn dat je vrolijk wordt van mijn blog. Kijk, dat bedoel ik nou, daar doe je 't toch ook voor...

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Ingrid!Sometime our real life breaks our miniature life!The important thing is to conserve the passion to make!
    Love and relax yourself!
    Hugs
    Sonya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dear Ingrid, meanwhile I am happy to hear from you, indeed: I apologize for not having requested earlier, I also travel in a lot of things to do, especially at home.
    Sorry for the inconvenience you're experiencing, but these periods are needed to rearrange the ideas, as well as things ...
    I'll send you an affectionate hug and wish you a happy Easter
    (enjoy the new awnings!)
    Mini hugs, Flora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ingrid, It is so good to hear from you. I hope you take care of yourself and can get back to your miniatures soon. It must have been a rough time for you organizing your Mother's house. I am also sending you a big hug and look forward to you blogging again.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het bericht en heel fijn dat je hier op bezoek kwam
Thank you for the message and very nice that you came to visit here
Ingrid