Related Posts with Thumbnails

22 juli 2011

Schommelen


Vanmorgen was ik mijn mailtjes aan het lezen en ik kwam terecht op een prachtige site. Prachtige foto's om bij weg te dromen. De ene foto was nog mooier dan de andere. Ik zag daar ook deze schommelstoel. Zo'n schommelstoel heeft bij mij steeds een gevoel van welbehagen opgeleverd. Ik zie er telkens een lieve oma in zitten die aan het vertellen is.
Het beeld bleef mij de hele dag bezighouden.... en dit is het resultaat, een schommelstoel om in weg te dromen.

lieve groetjes Ingrid

10 opmerkingen:

  1. A cadeira é linda! Eu gostei muito. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat geweldig Ingrid. Ja, als je iets leuks ziet, laat 't je niet meer los.

    Fijn weekend
    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Parabens a cadeira de balanço ficou linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die staat al tijden op mijn verlanglijstje om te maken en jij maakt hem zo eventjes. Knap gedaan ik vind hem prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Es simplemente preciosa. Tiene un sabor antiguo que me encanta, muy bonita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Es preciosa!!!!
    Me encantan las mecedoras.
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het bericht en heel fijn dat je hier op bezoek kwam
Thank you for the message and very nice that you came to visit here
Ingrid