Related Posts with Thumbnails

26 februari 2012

eindelijk genezen en terug aan het werk


Niettegenstaande al mijn voorzorgen kreeg de griep mij toch te pakken. Jeetje wat was ik ziek!
Hevige koorts, slappe benen,moe, misselijk, hoesten......en nog meer van dat leuks.
Ik heb me 2 weken echt een dweil gevoeld :-))

Maar ik heb de griep overwonnen weliswaar met de hulp van heel wat pilletjes (waar ik nog wat extra ongemakken door kreeg) en drankjes maar die dienen daarvoor. Dank je wel dokter en apotheker.

Het eerste dat ik terug gedaan  heb, je raad het al, is geknutseld. Nee niet voor mezelf maar voor een vriendin met een heel speciaal project. Ik verklap het nog niet, je komt het vanzelf te weten in het vervolg.
Regelmatig moest ik de hulp van Mr. Google inroepen want over deze materie ken ik hoegenaamd niets!
wordt vervolgd.....
groetjes Ingrid 

5 opmerkingen:

  1. Intersting and beautiful work! Something different! I likrd your expression about the flue...."feeling like a mop"...That;s exactly right!!! :)
    Best wishes for you feeling better!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer beter bent. Griep zijn is niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. un coin bar "cosy" Bon rétablissement !

    Minima-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gelukkig dat je weer opgeknapt bent.
    Ben benieuwd wat je gaat maken !!

    fijne dag...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Me alegro de que ya te sientas mejor, has hecho un fantastico trabajo.
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het bericht en heel fijn dat je hier op bezoek kwam
Thank you for the message and very nice that you came to visit here
Ingrid