Related Posts with Thumbnails

6 februari 2013

Geluk

Graag wil ik jullie vertellen hoeveel GELUK ik wel heb.
Op 26 januari kreeg ik een herseninfarct, een ziekenwagen bracht mij naar het ziekenhuis.
Mijn evenwicht was weg, alles was heel erg duizelig, misselijk,spreken was vrij verward, in één woord ik voelde mij echt slecht.. Maar wat had ik een geluk er waren geen verlammingen.
Ik mocht daar een weekje blijven met heel veel draadjes, onderzoeken, monitors, kinesitherapie en ergotherapie. Nu ben ik terug thuis en dat gaat.Mijn evenwicht is ok, stappen ok, eigenlijk is alles bijna ok. Ik ben nog heel snel moe maar daar hoor je me niet over klagen.Tal van medicijnen helpen mij.
Ik weet nu wel echt dat er vrij velen van mij houden, DANK JE WEL
Vandaag ga ik proberen te knutselen.

Hartelijke groetjes
Ingrid

14 opmerkingen:

  1. Ingrid, wat een schrik. Fijn dat het nu zo goed lijkt. Ik wens je veel sterkte. Liefs, Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is schrikken. Is het niet fijn om dan omringd te zijn met diegenen die je lief hebben! Ik wens je veel sterkte en doe vooral niet te veel! Rusten en goed voor jezelf (laten) zorgen hoort er ook bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. me alegra su pronta recuperación, espero que siga mejorando y la enfermedad quede atrás
    un gran abrazo

    I'm glad your speedy recovery, I hope to continue to improve and the disease left behind
    a big hug

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ingrid,

    Zo`n heftige gebeurtenis doet je weer even beseffen wat er nu echt belangrijk is in het leven.
    Wat fijn dat het nu weer beter gaat met je en ik wens je heel veel sterkte en beterschap toe.
    Geniet van al je dierbaren om je heen.

    liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Che brutta avventura! Sono contenta che adesso tutto vada bene.
    Ciao Faby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    Ja dan besef je pas hoe belangrijk gezondheid voor je is.Zolang er niets aan de hand is denk je daar niet aan,maar als het je treft dan ga je meestal verder nadenken.je bent er gelukkig goed vanaf gekomen.Hou je eigen rustig en denk aan jezelf.
    Groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Ingrid, wat moeten jullie geschrokken zijn. Fijn te lezen dat je er zo goed vanaf gekomen bent. Heel veel beterschap voor de komende tijd gewenst.
    En is het knutselen gelukt?
    groetjes, Krin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geluk is zo bijzonder! Je moet een engeltje op je schouder hebben gehad dat je snel in het ziekenhuis was en de restschade meevalt. Oké het leven zal anders zijn dan voorheen maar met een beetje geluk erbij kan je binnenkort ook weer de energie oppakken om zoals vanouds aan de mini te gaan.
    Voor nu wens ik je een spoedig herstel!

    Groetjes, Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Ingrid, wat afschuwelijk dat je zoiets gebeurd is, en wat een geluk dat het nu weer goed met je gaat !!
    Ik wist niet wat ik hoorde toen ik het las, hier schrik je toch wel van, doe maar heel voorzichtig en pas goed op je zelf :)
    Heel veel sterkte !!!

    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ingrid no sabía nada de que has estado malita, aunque mi cabeza últimamente está fatal.
    Me alegro de que te estés recuperando, cuidate mucho y te envío millones de besos y deseos de tu pronta recuperación.
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeejte Ingrid, dat zal behoorlijk schrikken zijn geweest! Fijn om te lezen dat het nu weer wat beter met je gaat en dat je er hoogstwaarschijnlijk geen rest verschijnselen aan over zal houden.
    Doe vooral rustig aan en denk goed om jezelf.
    Liefs, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beste Ingrid,
    Wat erg om te lezen dat je een herseninfarct hebt gehad. Het is wel fijn om te lezen dat je geen restverschijnselen hebt overgehouden. Ik wens je veel sterkte toe want zoiets hakt er persoonlijk wel in.
    Neem op tijd je rust en laat dit niet je leven gaan beheersen. Leef iedere dag of het je laatste dag is.
    Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe het komende jaar.
    Ga van tijd tot tijd in een hoekje zitten huilen maar pak dan de draad weer op. Ik leef met je mee.

    Knuffel Dorien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou...dat je je eigen de tandjes gescrokken bent,snap ik zeg...jeetje!!!
    Gelukkig dat je er goed vanaf gekomen bent....nu iedere dag een stapje vooruit meis.
    Fijn dan te weten dat er veel mensen zijn die je zo goed steunen.

    Beterschap meis....lieve groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het bericht en heel fijn dat je hier op bezoek kwam
Thank you for the message and very nice that you came to visit here
Ingrid