Related Posts with Thumbnails

1 april 2015

tegel fornuisje

Hello iedereen.
Nu ben ik wel lang weg gebleven maar het was buiten mijn wil.
Heel veel tijd werd ingenomen door het naderende huwelijk van mijn zoon (9 mei)
Ik maakte heel veel versieringen hiervoor, veel geduld, creativiteit en tijd was er wel nodig.
Tijdens de voorbije maand werd ik ook een jaartje ouder, leuk leuk leuk.
Een bezoek aan de poppenhuis beurs DHN in Ulft kwam aan bod.
Nadien waren er de miniatuurkriebels
Ik maakte  een oud tegel fornuisje, nostalgisch, uit de oude doos










6 opmerkingen:

  1. Beste Ingrid,
    Wat een mooi fornuisje! Het ziet er perfect uit.
    Groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ingrid,
    Gelukkige late verjaardag! Uw aankopen zijn prachtig. Ik hoop dat de voorbereidingen voor uw zoon bruiloft Orwell.
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Es preciosa,los azulejos quedan tan bonitos!!!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ingrid, wat een leuk fornuisje, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    Gr. Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Ingrid! I think that your little tiled stove is really wonderful and full of charm too!
    I wish you a Very Happy Easter! :D

    elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het bericht en heel fijn dat je hier op bezoek kwam
Thank you for the message and very nice that you came to visit here
Ingrid