Related Posts with Thumbnails

28 juli 2015

Hallo

Hallo blogvrienden, mijn lange afwezigheid heeft wel een reden
Begin juni heb ik een heelkundige ingreep in mijn mond moeten ondergaan, geen pretje maar met de nodige medicatie en rust kwam dat in orde
Juli kondigde zich aan met enorme hitte, het werd puffen en blazen
Die zinderende hitte was heel lastig voor mijn hoogbejaarde mama, het bezorgde haar een nijpende ademnood.
Een nachtelijke valpartij uit bed maakte het nog wat erger voor haar.
Nadien volgde er een hele zware tijd vooral voor haar maar ook voor mij en anderen
Je mama zo zien achteruit gaan was zo intens en verdrietig, moeilijk te aanvaarden.
Op 16 juli nam ze op 98 jarige leeftijd afscheid van het leven.
Afscheid nemen is zo zwaar.
groetjes Ingrid

5 opmerkingen:

  1. Ingrid, gecondoleerd met het overlijden van je moeder.
    Ik wens je ook veel sterkte, en hoop dat je een beetje aan jezelf toe kunt komen nu.
    Dikke knuffel,
    Gee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cuanto siento que este fuese un periodo duro para usted, el unico consuelo de perder un padre es pensar que con esa edad a vivido plenamente con toda seguridad.
    un abrazo muy fuerte y mis mejores deseos para usted y su familia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ingrid, gecondoleerd met dit verlies. Heel veel sterkte de komende tijd gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gecondoleerd en heel veel sterkte!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het bericht en heel fijn dat je hier op bezoek kwam
Thank you for the message and very nice that you came to visit here
Ingrid