Related Posts with Thumbnails

15 juli 2009

naar Parijs


















Wij zijn een paar dagen op bezoek geweest in Parijs. Het is er supermooi en we hadden de weergoden mee.Je kan de hele stad doorkruisen met de metro. Je conditie moet wel ok zijn want je moet veel trappen lopen en veel weg afleggen. Dat was de tweede dag voor mij wel wat een probleem. Dankzij mijn onoplettendheid had ik verpletterde tenen. Aai, aai!!!
Ons hotel was pal in het centrum gelegen, place Madeleine Alles was er splinternieuw en smaakvol ingericht.
In Frankrijk wordt de nationale feestdag met heel veel festiviteiten gevierd. Ik denk dat al de Parisiens dan op loop zijn.:-))
Ik heb er enorm van genoten.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor het bericht en heel fijn dat je hier op bezoek kwam
Thank you for the message and very nice that you came to visit here
Ingrid