Related Posts with Thumbnails

16 juni 2010

borduren

Mijn lieve schoondochter heeft deze borduurwerkjes voor mij gemaakt :-)) Ze zijn in het echt nog mooier. Hoe ze dit kan blijft me een raadsel. Zo klein 2,5cm/2,5 cm en zo perfect. Er volgen er nog......joepie :-))
dank je wel Sylvia XXX

My dear daughter in low has embroidery for me :-)) They are in real life even better. How they can remain, a mystery to me. As small as 2.5 cm / 2.5 cm and so perfectly. There followed yet ...... whoopee :-))
thank you Sylvia XXX

9 opmerkingen:

  1. Oh wat een heerlijke borduurtjes. Fijn dat je schoondochter dat voor je doet.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zeker goed uit, had ik maar zo`n schoondochter Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ingrid,son verdaderamente preciosos,su hija se merece todos los elogios ¡enhorabuena!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enhorabuena a tu hija, le han quedado preciosos!!
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Works very precise and refined, a marvel :-)
    Kisses, Flora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. They are very beautifull! My Compliment to Sylvia!Good Job!
    Hugs
    Sonya

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful! Congratulations to Sylvia.
    Elis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie borduurwerkjes, ja het is heel klein maar wel heel erg mooi, lief van je schoondochter. En dat je droomvakantie ooit is uit mocht komen, gr Gonda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vergeten, maar wat een mooie achtergrond en kop op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het bericht en heel fijn dat je hier op bezoek kwam
Thank you for the message and very nice that you came to visit here
Ingrid