Related Posts with Thumbnails

25 juni 2010

Feest

Op 9 juli is het feest in blogland, mijn blog bestaat dan 1 jaar :-))
On July 9, the party in blogland, my blog will be one year :-))

en bij een feest horen cadeautjes....??? ja natuurlijk een "give away"
Ik wil nog een keer al de mensen bedanken die mijn blog volgen, het zijn er nu al 193, bijna 200 Ik nam het in het begin niet voor mogelijk dat er iemand mij ging volgen :-))
Op een jaar tijd heb ik heel wat lieve mensen ontmoet, SUPER. Iedereen maakt zijn eigen fantasie wereldje waar het heerlijk vertoeven is. Van over de hele wereld krijg je woordjes van steun, bewondering en hulp. Dank je wel, ik vind het heel plezierig :-))

and belong to a party gifts ....???Yes, of course, a giveaway
I want to thank again all the people who follow my blog, it's now been 193, almost 200
I took it ,in the beginning, not possible that someone was following me :-))
In one years time I have met a lot of nice people, SUPER. Everyone creates his own fantasy world where it is gorgeous. From around the world get words of support, admiration and support. Thank you, it is fun :-))


18 opmerkingen:

  1. Ingrid you are a very special person!
    Friendly and Kind!It is natural that a lot of people follow your blog!
    You are an minitures artist(Michelangelo..remember?!?) so is wounderful to follow your miniatures works!
    Love xxx
    Sonya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ingrid,

    Het kan toch niet anders, als dat je zoveel volgers hebt..
    Je bent een echte kunstenaar en je maakt zulke mooie spulletjes...meis het is een feestje om je blog te bezoeken...
    Op na de 300 volgers...?

    Liefs en een goed week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations on your blog birthday :) Have a wonderful weekend,

    Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ingrid alvast gefeliciteerd met je 1-jarige blog.
    Ik vind 't altijd weer erg leuk om je blog te bekijken. Je maakt hele mooie spulletjes en je blog ziet er prachtig uit.
    Met de volgers zit 't wel goed met zo'n presentatie...

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Good luck to one-year-old blog. You have a fine doll house. It is a pleasure to visit here.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je 1 jarig jubileum, het is altijd leuk om andere te volgen, geeft me ook een hoop inspiratie,

    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. They seem a hundred years since I first saw your blog...
    Instead, there were only one hundred followers! Now that you have almost doubled, think that success is more deserved and I do so many compliments.
    I look forward to the next give away: maybe I'll be more lucky :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ingrid van harte gefelciteerd met het éénjarif bestaan van je blog
    groetjes Klara

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog. En het is super leuk om je te volgen.

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ingrid, is nice to share our passions with the world, and have reflected the support and admiration! I follow your blog because I learn a lot from you, you're a special person!
    best wishes for the blog birthday with the hope that your followers will soon become 300!
    kisses to you, and sweet Emma!
    Caterina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je blog verjaardag en
    dat je nog heeel veel volgers mag krijgen!
    Je blog is heel mooi en je maakt prachtige miniaturen!
    Groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations to you for having so many followers!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Congrats for a wonderful year.Follow your blog is a pleasure to me,It's full of treasures,
    I love it! Miniregards.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Feliz cumple blog.
    Es normal que tengas tantos seguidores con las cosas tan bonitas que haces.
    Buen fin de semana.
    Besitos, May

    Happy birthday blog.
    It is normal to have so many fans with the beautiful things you do.
    Good weekend
    Kisses, May

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Glückwunsch zu den vielen Lesern.... und Dein Blog ist auch wirklich sehr nett gemacht!!!

    Liebe Grüße PuNo / Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Halo Ingrid,

    Ik dacht dat ik je al gefeliciteerd had met je blog en zoveel volgers, maar ik kan mijn berichtje niet terugvinden. Bij deze dus (nog) maar een keer. Je hebt een heel gezellige blog en maakt mooie dingen, dus ik kom graag regelmatig terug. En ja, bijna 200 volgers! Ik weet hoe dat voelt, al ben ik nog lang zo ver niet, maar het is fijn om te weten dat andere mensen plezier hebben om je blog te volgen.
    Groetjes van downunder

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mis mejores deseos, para tu cumple blog!!!!
    Seguro que dentro de nada tendras muchisimos mas seguidores, haces increibles maravillas en mini.
    besitos ascension

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor het bericht en heel fijn dat je hier op bezoek kwam
Thank you for the message and very nice that you came to visit here
Ingrid